2012. november 29., csütörtök

ASS'n'ARRow〜あすなろ〜

ASS'n'ARRow〜あすなろ〜 ... ... ...
Ez a banda egyszerűen kikészített! xD

2007-ben alakult meg ez az oshare kei zenekar (valahol visual kei-t írnak, gondolom az album stílusa miatt), és sajnos 2009-ben (április 21.-én) feloszlottak! Állítólag a különböző zenei ízlés miatt!





Vocal: AZum (NOISIA(仮) (釈・亜Dム) → ASS’n’ARRow〜あすなろ〜 →)

Guitar: 貴樹 (Takaki) (NOISIA(仮)(TAKAKI) → ASS’n’ARRow〜あすなろ〜 → DEATHGAZE

Bass: あきの (Akino) (ASS’n’ARRow〜あすなろ〜 → meth. → lynch.)

Drums: ゆいぜ (Yuize) (Crimson Head(唯禅) → NOISIA(仮) → ASS’n’ARRow〜あすなろ〜 → Lycaon (support))

A DONUT RECORDS WEST adta ki a banda cd-it.

Az első kislemezük az AURANIAN~オウラニアン~2007.8.31.-én jelent meg.

1. 2.2.Y.P.(2an・2am ユーゎ膣猫)
2. $huffle & Bargain
3. 花々(Hana)
4. 浮世でPASSORI I ♥ ギャラクシィ〜 (live ver.) (Ukiyo de PASSORI I ♥ GALAXY~ (live ver.))
 
Második kislemezük a hallo hallo PALEKAIKO (ハロハロパレカイコ) /2008.8.28/

1. thesis of ASS'n'ARROW(E komo mai!!)
2. 永遠Dreamer (Eien Dreamer)
3. ハロハロ☆極楽★5PANCALL (Hallo Hallo☆Gokuraku★5PANCALL)
4. 彩町夜祭 (Saichou yomatsuri)
5. 桜通り (Sakura doori)

Az első és utolsó albumuk pedig a ネガイラル, amit 2009 áprilisában adtak ki.
1.心情Lunatic
2.SADDy ANGeLs
3.NECK RISE,MOVE INTO da『DEATH』.
4.winter sonar
5.流暢-R
6.モンスター シャンデリヤ
7.nmalo/o率
8.Precious One
9.あよりゆえ
10.美4℃、ピリォド、coup d'etat。(BonusTrack)
Találtam élő felvételes cd-t is!
2006.10-12.XX「7x7」(a zenekar kezdetben NOISIA(仮) névvel lépett fel, a basszusgitáros, Akino nélkül)

2007.5.30 「流暢-R~ルノアール~」
Miután feloszlottak, AZum kivételével mindenki folytatta a zenélést, más-más zenekarokban.
Személyes mondanivalóm:
Tehááát!
Ez a zenekar igazán kedvemre való volt! :D
Az első kislemez első két dala, nálam teljesen hatott! :D
Mondtam magamban ... az ilyen zenéket állandóan tudnám hallgatni! Utána is néztem, hátha van még lemeze ennek a zenekarnak ... találtam is!
A hello hello PALEKAIKO úgy, ahogy van tetszik! A kedvenc dalom erről a lemezről a 3. dal, ハロハロ☆極楽★5PANCALL! Nagyokat nevettem a dalszövegen, nem tudom, hogy tényleg azt énekli e, amit kihallok, de ... xDDD say hallo hallo MASTURBATION??? :DDD Vicces, dallamos, mégis vad és szellemes! :D
Eddig azoknak ajánlom, akik szeretik a kicsit vadulósabb, fejrázós dalokat, humorral! :D
Az album számomra igazi csalódás volt! :( Azt hittem, hogy ilyesmi stílusban fog folytatódni!
De sajnos nem! Nem nagyon kedvelem az állandóan üvöltözős dalokat, hörgésekkel. Ez az album azonban ilyen lett. Borzalmas! Az énekes valami iszonyat, maradhatott volna a normál éneklésnél. Totálisan hamis! Megmondom őszintén, nem tudtam az összes dalt végig hallgatni! Nem tetszett! :( Sajnálom! :(

Íme pár youtube link:

2.2.Y.P.




ハロハロ☆極楽☆5PANCALL




SADDy ANGeLs 
 


A következő zenekar a 2nd Dyz lesz!
Köszönöm a figyelmet!
Sziasztok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése